Elektrinis variklis Haswing Osapian 55 LBS
Haswing Osapian 55 lbs - klasikinės konstrukcijos elektriniai valčių varikliai, aukšta kokybė bei ergonomika. Visi modeliai aprūpinti teleskopine reguliuojamo aukščio ir kampo vairalazde (rumpeliu), reguliuojamas kojos aukštis, sumontuotas pastoviai veikiantis baterijos įkrovos LED indikatorius, tai padės kontroliuoti plaukimo atstumą, laiką, racionaliai naudoti akumuliatoriaus energiją, tuo pačiu prailginant jo tarnavimo laiką. Šis variklis turi 3-jų menčių sraigtą.
Kokybė
Elektros variklio šepetėlių laikymo mechanizmas pagamintas iš metalo bei temperatūrai atsparaus kompozito, šepetėlių laideliai prisukami varžtais - jokių galimybių atsirasti deformacijoms ir gedimams susijusiems su temperatūra.
Visi laidai aukštos kokybės ir elastingi, patikimos ir tvirtos kilputės tvirtinimui prie akumuliatoriaus.
Ant kontaktinio greičio perjungėjo laidai net tik užmauti per specialias jungtis, kaip pas daugumą tokio tipo variklių, bet jie papildomai fiksuoti varžteliais - patikimas kontaktas bet kokiomis aplinkybėmis. Neretos problemos, kai pas kitus gamintojus dėl blogo kontakto šiame mazge kyla temperatūra, didėja elektros sąnaudos ar net lydosi visas mazgas.
Haswing Osapian nebuvo nei vieno atvejo, kad būtų sugedęs elektros komponentas, įlietas į paties variklio korpusą - tai neretas gedimas, dėl kurio variklio remontas tampa netikslingas dėl didelių kaštų.
Ergonomika
Variklio "galvą" su vairalazde galima pakelti į viršų ir prailginti - tuomet galite stovėdamas spiningauti ir tuo pačiu valdyti lėtai pagal kranto liniją plaukiančią valtį, tai pagerina jūsų žvejybos kokybę ir suteikia daugiau galimybių geram laimikiui : )
Būna tipinė nepatogumo situacija - plaukiant nedidele plastikine valtimi ir sėdint ant galinio suoliuko, styranti elektrinio valties variklio vairalazdė remiasi į kapitono nugarą, vairuojama nepatogiai užlaužus ranką. Negalima sakyti, kad to pilnai išvengsite su Haswing Osapian, bet bus žymiai patogiau, nes galite ne tik sutrumpinti vairalazdę, bet dar nulenkti žemyn už nugaros, tilpsite sėdėti ant galinio suolo ir nereikės nepatogiai užlaužti rankos.
Galimybė visą "galvą" su vairalazde nulenkti žemyn lygiagrečiai variklio kojai - tiesiog gėris transportavimui ar saugojimui dėl labai sumažėjančių gabaritų.